Курсовые
Шановний студент!
Курсову можна придбати вже ГОТОВУ....користуйся ПОИСК або ПРЕДМЕТИ...ЗВОНИ
Замовляй індивідуально. Ціна - від 7 грн./сторінка теоретична, від 12 грн - практична
Виконуємо всі предмети з належною якістю.
Інформаційна база для написання курсової роботи - монографії, автореферати, дисертації, статті та інше.+специ.
Доопрацювання безкоштовне. На прохання студента Анотацію на курсову пишемо безкоштовно.
Всі контрольні, курсові та дипломні роботи виконуються згідно методичних вказівок вищих навчальних закладів.
Роботи друкуються на лазерному принтері на стандартних аркушах А4 офісного паперу (210 мм х 297 мм); шрифт – 14; міжрядковий інтервал - 1,5; поля: зліва – 3 см; зверху – 1,5 см; справа – 1,5 см; знизу – 1,5 см. Всі роботи надаються в паперовому та електронному вигляді.
Всі роботи виконуються висококваліфікованими спеціалістами своєї справи – людьми з вищою освітою, набутою в таких ВУЗах як КНТЕУ, КНЕУ, КРОК, МАУП, НАУ, КНУ ім. Т.Г. Шевченка, НТУУ “КПІ”.
Приклад простого плану до курсової роботи:
Зміст |
Стор. |
|
Вступ |
3-4 |
|
Розділ І. |
Теоретичний аналіз проблеми та діагностики обдарованості дітей |
5 |
1.1 |
Визначення поняття, види, особливості, типи та ознаки обдарованості дітей |
5-12 |
1.2 |
Діагностика дитячої обдарованості |
12-17 |
Розділ ІІ. |
Методи й форми роботи з обдарованими учнями |
18 |
2.1 |
Сучасні концептуальні моделі роботи з розвитку обдарованих дітей |
18-25 |
2.2 |
Змістовноорганізаційні аспекти роботи вчителів з обдарованими учнями |
26-29 |
Висновки |
30-32 |
|
Список використаної літератури Додатки |
33-34 |
Приклад складного плану до курсової роботи:
Зміст Вступ |
3 |
|
Розділ 1. |
Теоретичні основи нетрадиційної організації навчального процесу дітей з порушенням мовленнєвого розвитку |
5 |
1.1 |
Основи Концепції Державного стандарту освіти дітей з порушенням мовленнєвого розвитку |
5 |
1.2 |
Нетрадиційні форми організації навчального процесу дітей з порушенням мовленнєвого розвитку |
9 |
1.2.1 |
Фітотерапія |
9 |
1.2.2 |
Аромотерапія |
11 |
1.2.3 |
Музикотерапія |
12 |
1.2.4 |
Хромотерапія |
15 |
1.2.5 |
Літотерапія |
17 |
1.2.6 |
Імаготерапія |
18 |
Висновки до 1 розділу |
19 |
|
Розділ 2. |
Практичне застосування нетрадиційних методів у роботі з корекції порушень мовленнєвого розвитку |
20 |
2.1 |
Метод казкотерапії для корекції фонетико-фонематичного недорозвитку мовлення: сутність та методологія |
20 |
2.2 |
Практичне проведення корекційної роботи з дошкільниками за допомогою методу казкотерапії |
23 |
Висновки до 2 розділу |
31 |
|
Розділ 3. з підпунктами по вимозі теж актуален. Висновки |
32 |
|
Список використаної літератури Додатки |
35 |